Attention

Blog aku merupakan bahasa rojak kalah rojak makanan tuh, kadang-kadang bahasa melayu, lepas tuh terselit British yang vocab, grammar suma terabur dan kadang-kadang tiada langsung dalam DICTIONARY alaf 21 ini.

sila maafkan saya wahai pecinta bahasa sekalian. :D

Tuesday, May 7, 2013

Habuk

Habuk? Yes, Blog aku ni sudah terlalu tebal habuk nya, aku sendiri tak ingat bila kali terakhir singgah blog ni yang aku ingat kali terakhir aku singgah BLOK Sm 1 *well my hostel during my diploma studied*.

Well right now, I am like a princess yang spend masa cuti dia yang +- 6 purnama lama nya. But what to do, this princess life  so boring Ok, nama pun princess x lah aku kemana2 untuk mencari nafkah seperti princess2 lain di luar sana. EH kejap, bukan aku tak nak mncari nafkah, but atas faktor castle aku sangat lah jauh untuk ke dunia luar, well princess hidup kena lah betul2 privacy, takut  nanti paparazi ke mamarazi mai hendap2 kat castle ni, dah nampak pwinchess tengah angkat kain di jemuran lah, bagi makan ayam lah. No No No, itu tak boleh berlaku. So castle aku ni jauh dari dunia luar and aku betul2 perlu kan kenderaan untuk keluar, kerana aku budak yang mempunyai lesen penuh tapi I sendiri dun remember bila je I pernah drive, so I tak de lah kereta like my sis and my bro..puihh pfft. haha . Makanya, mari lah pwinchess ni do make something else like:



1. Belajar menjadi seorang perempuan *more feminin*
2. Belajar memasak
3. Belajar menjahit
4. Belajar mengemas rumah A to Z,
*bila aku cakap a to z, u  do it alone from moping, lapping, susuning, aturing,sapuing* all with ur own hand.
5. Belajar bersabar dengan parents *ahaks ni case yang bila time nak relax time tu nama kena pangil untuk buat itu ini* like Ain angkat kain hujan dah turun, adik masak mee goreng ayah nak mkan and so on2
6. Belajar bangun pagi than terus mandi 
7. Belajar berkebun


Nampak tak, banyak sangat yang aku kena belajar, i hope i will spend my break with lots of  good things to do. wish me luck to learn all of that 7 things patiently :)

No comments:

Post a Comment