Attention

Blog aku merupakan bahasa rojak kalah rojak makanan tuh, kadang-kadang bahasa melayu, lepas tuh terselit British yang vocab, grammar suma terabur dan kadang-kadang tiada langsung dalam DICTIONARY alaf 21 ini.

sila maafkan saya wahai pecinta bahasa sekalian. :D

Tuesday, April 10, 2012

Kalau dah suka tuh suka jugak :D


Kalau dah suka tuh aku suka jugak.. 
kau cakap lah die buruk ke, jahat ke, x hansem ke, x cantik ke, bnyak viruske, mudah rosak ke..
kalau aku dah suka.. tuh lah jugak yang aku tunggu and car-cari.. HAHA


ayat macam menerangkan ciri-ciri lelaki idaman.. kah2..
namun tidak sesekali ye puan-puan, iye ade lah menerangkan bnda terkini yang aku bru update lam hidup aku

tarraaaaa 

Anak baru aku.. huhu
walaupun fon nih keluaran lama.. ntah lah aku suka je..huhu
Thanks tuk mak yang tersayang.. yang sanngup share duit ngan aku.. and thanks to my others handphone yang brakedown sbb aku jugk..

Err aku x suka sebenarnya membazir duit beli phone tapi phone aku dah JAHANAM sbb jatuh lam tandas.. *aku nervous nak jwb paper wey time tuh, aku antara yang last masuk dewan tau*

bye handphone ku yang lama.. aku simpan kau leklok lam almari ye




yang hitam tuh :D
banyak kenangan phone nih.. dri time suruk2 kan dri hem ngn warden sampai lah
time aku kena menyuluh malam2 nak lalu jalan umah sewa aku tuh..
flash die DAEBAK !!!
                                                                                                       
ok tu lah cito ey hari nih.
pengajaran Allah uji kita nih macam-macam ce tabah sikit :)

No comments:

Post a Comment